خبرگزاری کار ایران

با محوریت مسئولیت اجتماعی دولت انجام می‌شود؛

برگزاری اولین سمینار بین المللی CSR در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۰۲

اولین سمینار بین المللی CSR با محوریت مسئولیت اجتماعی دولت و توسعه پایدار 6 اسفند ماه در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این سمینار با حضور نماینده اتحادیه اروپا در حوزه CSR برگزار می‌شود. تاکنون 12 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه چمران، 18 نفر از شهرداران، 17 نفر از فرمانداران و 36 نفر از معاونین دستگاه‌ها و پنج نفر از مدیران عامل سازمان‌ها برای شرکت در این سمینار ثبت‌نام کرده‌اند.

سعید رضوانی سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان روز  سه شنبه ۱۷ بهمن ماه در نشست خبری  ویژه اطلاع رسانی  برگزاری این سمینار گفت: برخی از منتقدان مخالف سیستم فعلی استانداری هستند که به نظرم قطعا این دسته از افراد چراغ‌های بهتری را برای ما روشن می‌کنند زیرا از زوایایی به مسائل نگاه می‌کنند که ممکن است ما به آن ها فکر نکنیم. 

  سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان با بیان این که باید همه رسانه‌ها دیده شوند و فضای لازم برای فعالیت رسانه‌ها ایجاد شود، گفت: ارزش یک کار زمانی ملموس می‌شود که اطلاع‌رسانی صحیحی از نظر نکات مثبت و منفی انجام شود. 

  رضوانی عنوان کرد: با توجه به این که رسانه‌ها به صورت روز افزون و گسترده رشد کرده‌اند، اطلاع‌رسانی سرعت بیشتری پیدا کرده است و دسترسی مردم نیز به اطلاعات بیشتر شده است و نباید روابط عمومی و رسانه عقب‌تر از مردم عمل کند. 

 وی با تأکید بر لزوم جایگاه ویژه خبرنگاران در استانداری خوزستان بیان کرد: باید برای رسانه‌ها به عنوان همراه و نقش‌آفرین در توسعه استان، جایگاه ویژه‌ای تحت عنوان اتاق خبر در استانداری مشخص شود تا خبرنگاران ما بین دو برنامه مجبور نشوند به دفاتر خود بازگردند. 

  سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان عنوان کرد: نقش فضای مجازی در دنیای امروز ما ملموس است و باید به کسانی که در اینستاگرام و توییتر فعالیت می‌کنند احترام بگذاریم و در واقع در حال حاضر دیگر رسانه رسمی و غیررسمی وجود ندارد. 

  رضوانی افزود: بعضی از افراد اعتقاد دارند که باید فقط رسانه‌های رسمی دیده شوند. رسانه‌های رسمی جایگاه خود را دارند و نیازی به دیده شدن ندارند و ما باید کمک کنیم رسانه‌های غیررسمی و مردمی نیز دیده شوند. بازنشر رسانه‌های رسمی با لایه بعدی که مردم است انجام می‌شود. 

  وی گفت: در حال حاضر یکی از معضلات مورد تصور رسانه‌ها بحث عمل نکردن برخی دستگاه‌هایی اجرایی به مسئولیت اجتماعی خود است. 

  سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی در برابر استفاده از منابع و برداشت از ثروت‌های استان یا مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام نداده یا درست به آنها عمل نکرده‌اند. 

  رضوانی با تأکید بر لزوم توسعه مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه آموزش، بهداشت، درمان و زیرساخت‌های استان گفت: با تمرکز مسئولیت‌های اجتماعی در این بخش‌ها می‌توان شاهد رضایت بیشتر مردم در جامعه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز