خبرگزاری کار ایران

با جذب بیش از ٤ شرکت‌‌کننده؛

موسسه تبیان اهواز حائز رتبه اول کشوری شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۰۱

معاون اداره کل ارشاد اعلام کرد: موسسه تبیان اهواز با جذب بیش از ٤ هزار شرکت‌ کننده در آزمون سراسری قرآن و عترت در کشور حائز رتبه اول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید کریم موسوی در نشست خبری که امروز سه شنبه ١٧ بهمن در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت ٨ هزار شرکت کننده در سراسر کشور برگزار شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این اداره کل، افزود: آزمون سراسری قرآن و عترت هر ساله در گستره کشوری و در همه مقاطع سنی و  تحصیلی برگزار می‌شود که در این دوره استان خوزستان با مشارکتی بسیار وسیع حضور خوبی در این آزمون داشته است و موسسه تبیان اهواز با جذب بیش از ٤ هزار شرکت‌کننده حائز رتبه اول شد.

موسوی افزود: ثبت نام برای این آزمون یک ماه پیش از طریق موسسات قرآنی انجام شد. این آزمون در یک ساعت مشخص و با نمونه سوال‌های واحد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد. 

وی در پایان اعلام کرد: جوایز و هدایای برگزیدگان نیز از طریق سایت اعلام و به حساب برگزیدگان واریز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز