خبرگزاری کار ایران

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

درمان رایگان بیماران در بیمارستان شهید معرفی‌ زاده شادگان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۹۰

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان، از اجرای طرح درمان رایگان بیماران در بیمارستان شهید معرفی‌ زاده شادگان در ابتدای اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نوراله طاهری اظهار کرد: ابتدای اسفند ماه سالجاری، معاینه و درمان رایگان بیماران در شادگان با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاونت بهداشت و درمان سپاه (بهداری جنوب)، بهداری رزم شهید بقایی و نیروی زمینی سپاه اجرایی می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بعد از اجرای موفق این برنامه در سال گذشته و در آبادان، معاینه و درمان تخصصی بیماران، تحت پوشش طرح مردم‌ یاری توسط پزشکان متخصص در شادگان انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از همکاری بسیج جامعه پزشکی برای اجرایی شدن طرح یاد شده گفت و افزود: استقرار تیم پزشکی از روز سوم اسفند ماه امسال در شادگان انجام می‌شود و معاینه رایگان روز پنجم اسفند شکل می‌گیرد.

وی کلینیک تخصصی بیمارستان شهید معرفی‌ زاده شادگان را به عنوان محل برگزاری طرح مذکور معرفی کرد و گفت: در این طرح ویزیت، مشاوره، معاینه و اعمال جراحی در بیمارستان شادگان انجام می‌شود و در صورت نیاز به عمل جراحی تخصصی‌تر اعزام بیمار به بیمارستان بقایی اهواز صورت می‌گیرد.

طاهری بیان کرد: در این برنامه بیماران توسط مراکز بهداشتی، درمانی، غربالگری می‌شوند و در روز اجرای طرح، توسط تیم‌ های متخصص ویزیت شده و در صورت نیاز درمان و یا جراحی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز