خبرگزاری کار ایران

موسوی خبرداد:

پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۵ بهمن/ قیمت بلیت‌ قطار در نوروز ۹۷ افزایش نمی‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۲۱

معاون مسافری راه‌ آهن گفت: فروش بلیت قطارهای نوروزی برای مسیر تهران- مشهد و بالعکس از ساعت ۸ صبح روز ۱۵ بهمن‌ ماه به صورت اینترنتی و حضوری آغاز و پیش‌ فروش بقیه مسیرها از ساعت ۸ صبح روز ۱۶ بهمن‌ ماه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، میرحسن موسوی گفت: پیش‌فروش این بلیت‌ها برای بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ خواهد بود و از طریق اینترنت و مراکز مجاز فروش بلیت از ساعت ۸ صبح روز ۱۵ بهمن ماه برای مسیر تهران- مشهد و بالعکس آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین از ساعت ۸ صبح روز ۱۶ بهمن‌ماه پیش‌فروش بقیه مسیرها نیز انجام خواهد شد.

موسوی با اشاره به افزایش ۱۵.۷ درصدی ظرفیت‌ قطارها خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۸۷۳ هزار صندلی ایجادی برای قطارهای نوروزی مهیا شده ضمن این که قیمت بلیت قطارها برای ایام نوروز افزایش نمی یابد.

وی با بیان این که طبق مصوبه راه‌ آهن، افزایش قیمت با درخواست و پیشنهاد شرکت‌های ریلی مطرح می شود و شرکت راه‌ آهن با بررسی همه‌ جانبه موضوع، نسبت به نرخ‌گذاری تصمیمات را اخذ می کند تصریح کرد: در ایام نوروز ۹۷ افزایش قیمت بلیت قطار نخواهیم داشت.

معاون مسافری راه‌ آهن با اشاره به خروج ۲۴۸ دستگاه واگن مسافری با عمر بالای ۳۰ سال از سیر در راستای بهینه‌سازی خدمات گفت: در ایام نوروز ۹۷، به طور متوسط روزانه ۲۴۲ رام قطار اعزام می شود و کل قطارها برای دوره پیک نوروزی ۴۸۴۰ رام قطار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز