خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

پرده سینما آئینه تمام نمای جامعه است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۰۴

استاندار خوزستان به مناسبت افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: پرده سینما آئینه تمام نمای جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر استان خوزستان که در سینما هلال اهواز برگزار شد، ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام خود را به مناسبت این رویداد هنری بزرگ قرائت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

همه هنرها متعالی اند مخصوصا اگر در جهت کمال انسانی حرکت کنند و باعث رشد فضایل عالی انسان گردند انسان با پناه آوردن به هنر می تواند بر کمالات خود و جامعه اش بیفزاید در میان هنر ها هنر سینما موقعیت ویژه ای دارد چون مخاطبانش خواص و عوام جامعه هستند و پرده ی سینما آیینه ی تمام نمای اجتماع است چه بسیار فیلم هایی که در طول تاریخ توانسته اند مبدأ تغییراتی بزرگ باشند سینما که جلوه های زیبا و زشت جامعه را می تواند نشان دهد در واقع معلمی است که با زیبایی های بر گرفته از تمام هنر ها پیام خود را تقدیم کند علی الخصوص در دوران معاصر که سینما با زبان های مختلف دیجیتالی در حال رشد و نمو است شاید هیچ هنری به اندازه ی سینما با تکنولوژی امروزی مرتبط نیست.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در استان خوزستان امیدوارم زمینه های تولید فیلم در استان خوزستان بیش از پیش فراهم شود زیرا این استان در این حوضه دارای سوابقه تابناک و نام هایی باشکوه است.

وی در ادامه افزود اکران فیلم ماهورا در مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ قابل تقدیر است، بنده در روند تولید این فیلم قرار داشتم و از نزدیک با مشکلاتی که در تولید این فیلم وجود داشت آشنا بودم و تا جایی که مقدور بود باسازندگان این فیلم ارزشمند که اقتباسی از زندگی شهید کاظم بوعذار از شهدای دفاع مقدس همکاری است، کردم.

شریعتی در پایان به روح مرحوم آخوندی که برای تولید این فیلم رنج‌ها کشید درود فرستاد و از اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بابت این رویداد بزرگ و باشکوه هنری تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز