خبرگزاری کار ایران

آغاز بهبود فرایند تولیدMTP با استفاده از دانش و فناوری روز جهان

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۹۶

مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: این شرکت قصد دارد فرایند تولید پروپیلن از متانول را با همکاری شرکت ایرلیکویید بهبود بخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسماعیل قنبری اظهار کرد: این شرکت از سال های قبل اصلاح و بهبود فرآیند تولید پروپیلن از متانول را آغاز کرده و قصد دارد در ادامه این فرایند را با همکاری شرکت ایرلیکویید جهت بهبود، تولید محصول بیشتر و کاهش هزینه تحت عنوان پارس ام تی پی (PARS MTP) بهبود بخشد.

مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: باید با کسب دانش و فناوری روز جهان به سوی تحقیقات اثر بخش و تولید دانش در صنعت پتروشیمی کشورمان با هدف افزایش توان رقابت در عرصه های مختلف بین المللی حرکت کرده ونیاز های مجتمع های تولیدی را با تکیه بر دانش بومی تامین کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از دانش روز و فناوری های روز جهان در صنعت پتروشیمی ادامه داد: تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هلدینگ خلیج فارس و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با هدف انجام پژوهش های تقاضا محور و کاربردی به زودی نهایی خواهد شد.

وی افزود: قصد داریم تا همکاری های خود برای تامین نیازهای مجتمع های داخلی به دانش فنی کاتالیست ها و لیسانس های مورد نیاز را با بهره گیری از توان و دانش پژوهشگران و کارکنان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گسترش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز