خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر بهداشت صورت گرفت؛

برگزاری نشست قطب ۴ معاونت‌های غذا و دارو کشور در آبادان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۸۲

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری شانزدهمین نشست قطب ۴ معاونت‌های غذا و دارو کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هدی مجیری، به عنوان میزبان این نشست، در آبادان اظهار کرد: این نشست یکروزه، چهارم بهمن ماه در محل سالن اجتماعات هتل کاروانسرای آبادان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که نشست یاد شده تا ساعت 15 روز یاد شده دنبال می‌شود، عنوان کرد: این جلسه در واقع شانزدهمین نشست قطب 4 معاونت‌های غذا و دارو کشور است که به میزبانی آبادان دنبال می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن ارائه توضیحات تکمیلی، ادامه داد: معاونین و کارشناسان غذا و داروی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور، لرستان، بهبهان، دزفول و شوشتر در این نشست حضور دارند.

 مجیری بررسی شرایط معاونت‌های غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان و بحث و تبادل‌نظر در این حوزه را مواردی دانست که در نشست قطب 4 معاونت‌های غذا و دارو کشور پیگیری می‌شوند.

نشست امسال با حضور غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور برگزار می‌شود و چند مدیرکل این سازمان نیز در این نشست حضور دارند.

شایان ذکر است یازدهمین دوره این نشست نیز آبان ماه سال گذشته در آبادان برگزار شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز