خبرگزاری کار ایران

در ال کلاسیکو بسکتبال کشور؛

بندرامامی ها مهرام تهران را از پیش رو بر داشتند/ نخستین گام بندر امامی ها حذف مهرام حفظ جام

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۷۴۲

جدال حساس و نفس گیر دو تیم پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در چارچوب رقابت های نیمه نهایی بسکتبال کشور با پیروزی پتروشیمی بندر امام و شکست مهرام تهران رغم خورد. نخستین گام بندر امامی ها برای رسیدن به فینال و حفظ جام حذف مهرام تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، تیم پتروشیمی بندر امام بعد از شکست شهرداری گرگان و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی عصر امروز پنجشنبه 28 دی ماه از مهرام تهران دومین تیم راه یافته به این مرحله پذیرایی کرد.

این دیدار از ساعت ۱۷ با سوت صادق قنبری و نظارت امیرحسین داور پور در تالار اندیشه شهرک بعثت ورزشگاه اختصاصی بندر امامی ها شروع به کار کرد تا جذاب ترین دیدار های لیگ بسکتبال یا به تعبیر دیگر، ال کلاسیکو بسکتبال ایران را دو رغیب دیرنه پتروشیمی بندر امام  و مهرام تهران برگزار کنند.

پر افتخار ترین مرد بسکتبال آسیا مهران شاهین طبع سربازان بلند قامت و جنگ جوی خود را برای یک نبرد ورزشی وارد میدان کرد تا در مقابل مهرام پایتخت نشین صف آرایی کنند و برای حذف مهرام و در نهایت فینالیست شدن و حفظ جام قدم به قدم گام بر دارند.

در نخستین کوارتر این مصاف هر دو تیم برای به رخ کشیدن قدرت خود به یک دیگر بازی هجومی و سرعتی را در دستور کار خود قرار دادند و بازی نسبتا پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت مهرام تهران با دو پرتاب ۳ امتیازی کوارتر اول این دیدار را ۲۱  بر ۱۹  به سود خود خاتمه داد.

اما در ادامه کار بندر امامی ها برای کم کردن اختلاف امتیاز و پیش افتادن از میهمان خود دست به توپ شدند که در نهایت با هنر نمایی و درخشش خیره کننده لاوال سیاه چُرده و تیز هوشی کاپیتان ساهاکیان و پرتاب های بی نقص جونز نبض بازی را در اختیار گرفتند و موفق شدند ۲۵ امتیاز را از کوارتر دوم دشت کنند و مهرام تهران را با ۱۹ امتیاز در این پریود متوقف کنند تا نیمه نخست با برتری ۴۴ امتیازی شاگردان مهران شاهین طبع در مقابل ۴۰ امتیاز مهرام تهران به پایان برسد.

در کوارتر سوم از نیمه مربی ها هر دو تیم با شرایط تازه و متفاوت تری دست به توپ شدند تا تفکرات مربیان و نکات گوش زد شده در تایم استراحت را به بهترین نحو اجرایی کنند تا ماه عسل خوبی را به ارمغان آورند. به همین ترتیب این پریود هم در شرایط برابر دنبال شد اما در نهایت مهرامی ها با پرتاب های آزاد یک امتیاز بیشتر دشت کردند تا نتیجه این یک سوم را با امتیاز ۲۴ بر ۲۳ به نفع خود ثبت کنند.

اما این پایان کار نبود و آسمان خراشان بندر امام با یک دفاع بی نقص فرصت هنر نمایی را از حریف خود سلب نموده و با حملات پی در پی برتری خود را به مهرامی ها دیکته کردند تا قدرت خود را به رخ حریف پایتخت نشین بکشند.

در یک چهارم پایانی، درخشش خیره کننده لژیونر های سیه چُرده و هنر نمایی و استقامت دژی در قامت میثم میرزایی و ضرب دست های سعید داور پناه از سوی نفتی های بندر امام رفته رفته کار را برای شاگردان مصطفی هاشمی سخت تر و سخت تر کرد تا موفق به کسب بیش از ۱۱ امتیاز نشوند و در مقابل شاگردان شاهین طبع با ۲۵ امتیاز از این کوارتر و در مجموع ۹۲ بر ۷۶ تیم برتر میدان معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام، دیدار دوم پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران فردا از ساعت ۱۶ در تالار اندیشه شهرک بعثت پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز