خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کارون خبر داد:

تا پایان سال ٩٦ هیچ روستایی در شهرستان کارون بدون آب نمی ماند

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۹۳

در نشست مشترک مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، مدیران آب و فاضلاب اهواز و روستایی استان و فرماندار کارون، مقرر گردید تا پایان امسال تمام روستا های کارون آبدار گردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در جلسه مشترک امروز «جانباز» مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، نمایندگان مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی، مدیران آب و فاضلاب اهواز و روستایی استان و فرماندار کارون، مقرر گردید تا پایان امسال تمام روستاهای این شهرستان آبدار گردند.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون در این خصوص گفت: هم اکنون عملیات اجرایی لوله گذاری شبکه انتقال و شبکه توزیع آب شرب ام البنین و کوی امام حسین«ع» در حال اجراست.

وی با بیان این که مجتمع آبرسانی چمیان نیز که قرار بود روستا های اسماعیلیه ١ و ٢  و ٣ و چمیان و اسلام آباد چمیان را آبرسانی نماید، ولی بدلیل عدم تامین لوله های انتقال با سایز ٣١٥ و ٣٥٥ ناتمام مانده بود، افزود: بلاخره با پیگیری نمایندگان اهواز، استاندار خوزستان، آب و فاضلاب روستایی استان پس از ٢ سال وقفه، مجددا در دستور کار جدی قرار گرفت و لوله های مورد نیاز تامین گردید و عملیات اجرایی کارگزاری لوله ها آغاز شد.

خنفری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ٧ روستای فاقد آب شرب در شهرستان کارون وجود دارند که با آغاز عملیات لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع در این ٧ روستا بطور همزمان، ان شاءالله تا پایان امسال هیچ روستایی در شهرستان کارون بدون آب نمی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز