خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار خوزستان بر تجهیز دانشکده مهندسی علوم آب

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۸۲

استاندار خوزستان با حضور در دانشکده مهندسی علوم آب دانشگاه چمران پس از بازدید، جلسه ای در خصوص پیگیری و رفع مشکلات موجود در ساختمان دانشکده و تامین منابع مالی جهت انجام تحقیقات و پژوهش های در حال انجام صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی با حضور در دانشکده مهندسی علوم آب دانشگاه چمران پس از بازدید از بخش های مختلف دانشکده در جلسه ای که در سالن جلسات با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط و اعضای هیئت علمی این مرکز برگزار شد دستوراتی در خصوص پیگیری و رفع مشکلات موجود در ساختمان دانشکده و تامین منابع مالی جهت انجام تحقیقات و پژوهش های در حال انجام  صادر کرد.

در این جلسه استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از مدیریت علمی در پروژه های مختلف استان، گفت: اگر مدیریت علمی را بر کار خود حاکم کنیم احتمال بالا رفتن بهره وری برای استان بیشتر خواهد شد. 

استاندار خوزستان بیان داشت: سعی کرده ایم تا حد امکان نقطه نظرات متخصصین را جویا شویم و‌ بعد از آن تصمیم نهایی را بگیریم. همچنین در حوزه آب هم از توان و تجربیات دانشکده استفاده خواهیم کرد. 

شریعتی تصریح کرد: در مسائل مختلف استان حتی در مواقعی که بین دستگاه های مختلف اختلاف وجود داشت حکمیت را به دانشگاه دادیم و طبق نظر کارشناسان علمی عمل کردیم. 

وی در ادامه با بیان این که در بحث ریزگردها به حضور اساتید دانشگاه در شوراهای تصمیم گیری تاکید کرد، گفت: شورایی که تصمیماتش بدون نظرات اساتید دانشگاه باشد پذیرفته نیست. 

استاندار خوزستان با اشاره اجرای یکی از مصوبات سال گذشته در خصوص دانشکده علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: ساخت سوله آزمایشگاهی برای دانشکده مهندسی علوم آب که نقشه آن به سازمان آب و برق خوزستان داده شده است باید اجرا شود. 

شریعتی همچنین به تجهیز ایستگاه هواشناسی و نصب اسکرین برد در دانشکده علوم آب توسط سازمان هواشناسی استان تاکید کرد. 

از دیگر مصوبات این جلسه نیز احداث سیستم آبیاری تحت فشار مزرعه شماره ۲ توسط موسسه جهادنصر عنوان شد که بنا شد موسسه جهادنصر لوازم آن را به دانشگاه تحویل دهد و دانشگاه بر این پروژه نظارت کند. همچنین بنا شد ۵ کیلومتر کانالت را تحویل دانشکده علوم آب بدهد.

گفتنی است دانشکده مهندسی علوم آب مشتمل بر 4 گروه سازه‌های آبی، آبیاری و زهکشی، هیدرولوژی و منابع آب و محیط زیست به عنوان اولین دانشکده آب در کشور در حال فعالیت می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز