خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 155 کیلو گرم تریاک در بهبهان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۴۱

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 155 کیلو گرم تریاک از قاچاقچیان در شهرستان بهبهان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر به شهرستان بهبهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و مستقر شدن در محور "قلعه چعبی – امیدیه" پس از ساعت ها تلاش، یک دستگاه خودروی پژو پارس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را متوقف کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از 3 خودروی توقیف شده 155 کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این زمینه 5 سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم پلیس اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است که با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز