خبرگزاری کار ایران

درخشش خوزستانی‌ ها در جام باشگاه‌ های کتاب‌ خوانی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۸۲

باشگاه کتاب‌ خوانی شهر خورشید از شهرستان دزفول و باشگاه کتاب‌ خوانی تشکوه و کاکا یوسف از شهرستان رامهرمز موفق به کسب مقام برتر کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در آیین پایانی دومین جام باشگاه‌ های کتاب‌ خوانی کودک و نوجوان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ کتاب تهران برگزار شد، گروه تشکوه و کاکا یوسف به مربی‌گری لیلا مرادیان از رامهرمز توانست در بین ٥٠٠٠ باشگاه کتاب‌ خوانی سراسر کشور مقام برتر را کسب کرد.

مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر، گفت: باشگاه رامهرمز با توجه به فعالیت دو ساله ترویج کتاب‌ خوانی و حضور فعال در ساختار شهری، کتاب و تأثیر گذاری منطقه‌ ای، ملی نشان استمرار را از وزیر ارشاد دریافت کرد.

وی با اشاره به باشگاه کتاب‌ خوانی خورشید از دزفول اظهار داشت: باشگاه کتاب‌خوانی خورشید از بین ٥٠٠ نفر در کشور مقام اول در بخش نامه به نویسنده، تندیس باشگاه‌ ها به خانم آیه سادات آذریان تعلق گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل در پایان افزود: شهرستان رامهرمز در سال گذشته نیز رتبه‌ اول باشگاه‌ های کتاب و شهرستان دزفول در بخش نامه به نویسنده مقام اول و سوم  را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز