خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استانداری خوزستان تاکید کرد؛

بر جانمایی صنایع آب در مناطق ساحلی به جای مناطق کویری

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۰۱

معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: باید صنایع آب بر را به جای مناطق کویری در مناطق ساحلی جانمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قدرت اله دهقان در نشست کمیته ساماندهی سواحل خوزستان، اظهار کرد: سواحل و دریاها قطعا در آینده در روند توسعه کشور نقش پررنگ تری را ایفا می کنند و به جای این که صنایع آب بر را در مرکز کشور یا مناطق کویری ایجاد کنیم باید آن ها را در مناطق ساحلی و دریایی جانمایی کنیم.

وی افزود: قطعا وقتی با آگاهی و آمادگی به سمت منابع طبیعی برویم؛ آینده درخشانی را هم برای مردم به ویژه ساکنان آن منطقه به ارمغان می آورد.

دهقان تصریح کرد: با توجه به تفاوت فرورفتگی و درون‌رفتگی سواحل خوزستان با هرمزگان و تفاوت‌های ماهیتی با حوزه خزر با مشورت های دستگاه ‌های مسئول تا حدودی کاربردی‌تر اقدامات این حوزه را برنامه‌ریزی می کنیم.

نبی الله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: در مطالعات جامعی که برای سواحل خوزستان در نظر گرفته و تکمیل می‌شود حتما پیش‌بینی تلفیق مطالعات صورت گرفته با مطالعات انجام شده شیلات انجام شود تا در پهنه سواحل از فعالیت های آبزی پروری عقب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز