خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۶۱

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از 2 میلیارد ریال لوازم تحریر قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخل و اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با تشدید کنترل بر خودرو های عبوری یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در محور مواصلاتی "اهواز – اندیمشک" شناسایی و در اقدامی ضربتی آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده تعداد زیادی لوازم تحریر از قبیل پرده های ویدئو پرژکتور، پایه سقفی و تعداد 100 دستگاه تخته وایت برد هوشمند فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در پایان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز