خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جشنواره جوان آموزشگاه‌ های موسیقی استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۲۹

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری نخستین جشنواره جوان آموزشگاه‌ های موسیقی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نخستین جشنواره جوان آموزشگاه‌ های موسیقی خوزستان با حمایت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری انجمن موسیقی و آموزشگاه‌ های موسیقی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

ناصر چنانی ضمن اعلام این خبر اهداف برگزاری این جشنواره را به این شرح بیان کرد:

_ کشف و پرورش استعداد های جوان با رویکرد حمایت و تشویق به حضور فعال و موثر در جشنواره های ملی

_ یکپارچگی تدریجی نظام بازبینی و امتیازدهی جشنواره استانی با سایر جشنواره های معتبر ملی و کشوری

_ ارتقاء سطح کیفی اجرا های آموزشگاه‌ ها از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم

_ تحرک سیستم آموزشی و ایجاد پویایی در  آموزشگاه های استان

_ ایجاد فضای رقابتی تخصصی جهت جذب حداکثری نخبگان جوان

_ ایجاد فضا و امکانات آماده‌ سازی استعداد های درخشان جهت شرکت مقتدرانه و درخشش در جشنواره‌ ها

_ آسیب شناسی سیستم آموزشی، پایش و حمایت وضعیت آموزش در استان

وی اعلام کرد: شرکت‌ کنندگان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره آثار خود را به صورت حضوری ارائه و یا از طریق پست الکترونیکی ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا ٢٤ بهمن و اجرای صحنه‌ای آثار برگزیده اسفند سال جاری در اهواز خواهد بود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: علاقه‌ مندان به مشارکت می‌توانند فراخوان این جشنواره را از سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی https://khz.farhang.gov.ir/fa/home بارگذاری کنند و از جزئیات مربوط به این جشنواره آگاه شوند.

ناصر چنانی ضمن دعوت از هنرمندان و آموزشگاه‌ ها جهت مشارکت در این جشنواره افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در طبقه سوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی: اهواز - امانیه – جنب اداره مرکزی پست، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بخش موسیقی مراجعه کنند و یا با شماره  تلفن ٥-٣٣٣٣٣٠٩٤ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز