خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در صنعت برق خوزستان؛

امضاء تفاهم نامه همکاری بین برق منطقه ای خوزستان و پژوهشگاه نیرو

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۸۹

تفاهم نامه همکاری پژوهشی برای نخستین بار در صنعت برق خوزستان بین محمود دشت بزرگ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و محمد صادق قاضی زاده، رییس پژوهشگاه نیرو امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در مراسم انعقاد این تفاهم نامه که با حضور هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار شد، هر دو طرف بر انجام فعالیت های پژوهشی در همه زمینه ها ابزار تمایل کردند.

ارائه خدمات مهندسی، مشاوره ای و پژوهشی، برای ایجاد مزیت رقابتی در سطح ملی و بین المللی، همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزش داخلی و سایر کشور ها و سازمان های بین المللی با رعایت مقررات، همکاری متقابل جهت تجاری سازی دستاورد ها و دانش فنی به دست آمده از پروژه های تحقیقاتی و انجام طرح های پژوهشی براساس اولویت های تحقیقاتی با موافقت طرفین از مهم ترین رویکرد های این تفاهم نامه است.

در تعهداتِ مشترک طرفین قرارداد بر همکاری در زمینه نیاز سنجی و اجرای پروژه های تحقیقاتی، دوره های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره ای با تمرکز بر استفاده از توانمندی های دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و شرکت های مهندسی و صنعتی استان خوزستان و تسهیل استفاده متقابل از امکانات تجهیزاتی، کتابخانه ای، کارگاهی، آزمایشگاهی، آموزشی و اطلاعاتی یکدیگر تاکید شده است.

گفتنی است، مدت این تفاهم نامه که در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش تهران منعقد گردید از زمان امضا و مبادله، پنج سال تعیین شده که تمدید، ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم نامه با توافق نمایندگان طرفین امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز