خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

کشف 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۶۸۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، کارآگاهان پلیس آگاهی و انتظامی با انجام اقدامات ویژه و تخصصی طی ۳ عملیات، یک دستگاه تریلر کانتینردار در شهرستان "ماهشهر" ، یک دستگاه تریلر در شهرستان "اندیمشک" و یک انبار غذایی را در شهرستان "اهواز" شناسایی و کالاهای قاچاق کشف و توقیف شد.

وی در ادامه اذعان کرد: در بازرسی از خودرو های توقیف شده، تعداد 24 دستگاه یخچال، 49 دستگاه لباسشویی و تعداد زیادی لوازم دکوری تزئینی و در بازرسی از انبار 25 قلم انواع مواد غذایی فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

 فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 8 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار عباس زاده گفت: مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان یکی از اولویت های اصلی انتظامی استان خوزستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز