خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبرداد:

کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۱۷۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده"گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در محور "اهواز - اندیمشک" یک دستگاه خودرو تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده 141 دستگاه خودروی شارژی، 84 عدد موتور شارژی از قبیل دو چرخ و چهار چرخ سایز بزرگ و 15 عدد موتورسیکلت شارژی دو چرخ سایز کوچک فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار "عباس زاده" در ادامه گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تریلر، یک نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال"، طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلال گران اقتصادی ناامن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز