خبرگزاری کار ایران

نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با هیأت‌ مدیره‌ خانه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۶۳

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با هیأت مدیره خانه مطبوعات خوزستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این نشست که با هدف بررسی مسائل مطبوعات در استان و بحث و گفتگو جهت ایجاد نوعی انسجام بیشتر میان مطبوعات و ساماندهی خبرنگاران، با حضور محمد جوروند در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با ارائه آماری از مطبوعات استان وضعیت مطبوعات از نظر کمی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید تلاش کنیم سطح کیفی مطبوعات نیز بالا رود زیرا که کمیت تنها فاکتور ارتقای این حوزه نیست، بلکه می‌توان با تعداد کمی نشریه با کیفیت بالا کار های بسیاری انجام داد.

وی با اشاره به فعالیت‌ های انجام شده در نمایشگاه ملی مطبوعات، حضور ضعیف مطبوعات استان را مورد انتقاد قرار داد و خاطر نشان کرد: خوزستان با توجه به پیشینه‌ ای که در حوزه مطبوعات و جایگاهی که در میان استان‌ های کشور دارد انتظار می‌ رفت که حضور بهتری در این نمایشگاه داشته باشد. امیدوارم این مساله از سوی خانه مطبوعات و معاونت فرهنگی بررسی شود تا در دوره‌ های آینده حضوری وسیع‌ تر و نقشی پر رنگ‌ تر در نمایشگاه مطبوعات و سایر فعالیت‌ های مطبوعاتی کشور داشته باشیم.

جوروند مساله ساماندهی خبرنگاران را امری بسیار مهم تلقی کرد و گفت: ساماندهی وضع خبرنگاران نه تنها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بلکه از سوی استانداری نیز مورد پیگیری است. کارشناسان ما در معاونت فرهنگی اداره کل با همکاری خانه مطبوعات در حال جمع آوری اطلاعات خبرنگاران هستند و پس از اتمام این مرحله با مشورت خانه مطبوعات طرح ساماندهی به اجرا در خواهد آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر حمایت اداره کل از خانه مطبوعات تاکید کرد و اظهار کرد: خانه مطبوعات رسمیت خود را در یک فرآیند انتخابی پاک و سالم به دست آورده‌ است و ما به عنوان یک اداره اجرایی و ناظر ملزم به حمایت از آن هستیم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم نقشی فعال در رشد مطبوعات و تعالی فرهنگ جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز