خبرگزاری کار ایران

ناوگان ترابری مناطق نفت خیز جنوب در خط مقدم تولید

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۷۳

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب با در اختیار داشتن 3 هزار دستگاه ماشین آلات عمومی و اختصاصی و 3 هزار نیروی انسانی در خط مقدم تولید قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مراد کمالی، روز یکشنبه 26 آذر ماه در آیین گرامی داشت روز ملی حمل و نقل با اعلام این مطلب، اظهار داشت: مجموعه ترابری ابزار و یاری رسان تولید است که در همه عملیات ها حاضر بوده و نمونه آن هم اکنون در عملیات مهار چاه 147 رگ سفید مشاهده می شود که به صورت جهادی در حال انجام است.

وی افزود: مجموعه کارکنان و ماشین آلات این مدیریت در عملیات آماده سازی مهار چاه مانند احداث موقعیت دو حلقه چاه امدادی، جاده های دسترسی و استخر ذخیره آب در کنار مدیریت مهندسی و ساختمان تلاش شبانه روزی داشته و در عملیات مهار از سطح نیز در خط مقدم عملیات هستند.

کمالی ضمن گرامی داشت روز حمل و نقل و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان ترابری، اظهار داشت:​ این مراسم به پاس زحمات مجموعه حمل و نقل در حوزه ستادی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره برداری تابع برگزار شد.

وی با گرامی داشت یاد شهدا و ایثارگران ترابری تصریح کرد:​ نام پر افتخار مناطق نفت خیز جنوب مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز