خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز ملی حمل و نقل صورت گرفت؛

دیدار شهیدی نیا با کارکنان واحد حمل و نقل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۹۶

نزدیک شدن خواسته ها و دیدگاهها، حاصل دیدار رودر روی مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با کارکنان واحد حمل و نقل این سازمان بود.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، به مناسبت روز ملی حمل و نقل (26 آذر ماه)، مدیرعامل و تنی چند از مسئولین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن حضور در واحد حمل و نقل این سازمان با کارکنان شاغل در این بخش نشستی صمیمانه و رو در رو برگزار کردند.

در این جلسه مسئولین و رانندگان واحد حمل و نقل ضمن تقدیر از حضور مدیریت در جمع ایشان، مسائل و دغدغه های خود را با مدیریت ارشد سازمان مطرح کرده و در این خصوص با مسئولین به گفتگو نشستند.

رعایت دقیق و کامل چارچوبهای تعهد شده در قرارداد بین پیمانکار مربوطه و نیروهای انسانی آن چیزی بود که هم خواسته ی رانندگان و هم مورد تایید مدیریت ارشد سازمان بود. در این جلسه همچنین برخی مطالبات از سوی رانندگان مطرح شد که با دستور مساعد مدیرعامل، رضایت کارکنان واحد حمل و نقل را در پی داشت.

مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هر ساله به مناسبت روز حمل و نقل از این واحد بازدید و با کارکنان آن مستقیما دیدار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز