خبرگزاری کار ایران

عبدالله سامری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند:

با دوگانگی مدیریتی نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۷۹

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس خرمشهر عقب‌مانده است و بعد از ۲۸ سال در خصوص محرومیت چه اتفاقاتی در خرمشهر در حال رخ دادن است؟

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، عبدالله سامری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند که امروز شنبه 25 آذرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت جامع آبادان و خرمشهر از نظر وزارت آموزش و پرورش با کجا است؟ با منطقه آزاد اروند یا مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان؟ با دوگانگی مدیریتی نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد.

وی با بیا اینکه در حال حاضر این منطقه دو مدیریتی شده است، توضیح داد: مدارس خرمشهر عقب‌مانده است و بعد از ۲۸ سال در خصوص محرومیت چه اتفاقاتی در خرمشهر در حال رخ دادن است؟

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در موضوع رفاهی فرهنگیان شاهد عدم هیچگونه رفاهی برای آنان هستیم. حقوق معلمی که در روستا و شهر است یکی بوده و این عامل موجب عدم تمایل معلمین برای حضور در روستا شده است.

سامری یادآور شد: خوبیت ندارد خرمشهر پس از ۲۸ سال از پایان جنگ، هنوز اندر خم یک کوچه باشد. آقای وزیر در خرمشهر خانواده‌هایی به علت عدم توان مالی فرزندانشان از تحصیل باز مانده‌اند.

وی گفت: برای دولتی که ادعای تدبیر می‌نماید، این موضوعات صحیح نیست.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورا اسلامی با تاکید بر اینکه آیا برای دانش‌آموزان و مدارس خرمشهری فقط باید به دنبال خیرین باشیم، افزود: بدهی آب و برق مدارس خرمشهر هنوز مانده است؛ در حال حاضر مدارس خرمشهر با نبود نیروی خدماتی مواجه هستند و در هر لحظه ممکن است حوادثی به دلیل نبود نیروی خدماتی رخ دهد.

سامری خاطرنشان کرد: واقعا زشت و آبروریزی است که وقتی وارد برخی مدارس می‌شوید دانش آموزان بر روی زمین نشسته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز