خبرگزاری کار ایران

جلیل مختار در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند:

به معلمان آبادانی حق محرومیت پرداخت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۷۶

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع مشوق مالی برای پرسنل آموزش و پرورش با توجه به اینکه زیر نظر منطقه آزاد هستیم به آنها حق محرومیت پرداخت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جلیل مختار در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند که امروز شنبه 25 آذرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در پی کمک‌ و مساعدت‌هایی که منطقه آزاد اروند به شهرهای آبادان و خرمشهر کرده است، کارهایی انجام شده و به این معنا نیست که وضعیت مدارس مطلوب است زیرا مشکل داریم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع که در اداره مرکزی داریم، نداشتن هزینه جاری برای امورات اداره آموزش و پرورش است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در موضوع مشوق مالی برای پرسنل آموزش و پرورش با توجه به اینکه زیر نظر منطقه آزاد هستیم به آنها حق محرومیت پرداخت نمی‌شود.

مختار عنوان کرد: عدم پرداخت حق‌التدریس نیروهای پیمانی و حق‌التدریسی، عدم وجود بیمه تکمیلی، کمبود بیش از ۲۵۰ نفر نیروی انسانی، کمبود ۱۵۰ نفر نیروی خدمات، بخشی از مشکلات است.

وی در پایان تاکید کرد: کلاس‌های آموزشِ ضمنِ خدمت انتظار داریم از سرگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز