خبرگزاری کار ایران

سینا صنعت ایذه نایب قهرمان کشتی فرنگی باشگاه های جهان شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۵۹۱

تیم کشتی سینا صنعت ایذه نایب قهرمان کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با نایب قهرمانی تیم کشتی سینا صنعت ایذه به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۱۳ تیم داخلی و ۳ تیم خارجی به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد تیم کشتی سینا صنعت ایذه در گروه A این مسابقات با برتری قاطع مقابل حریفان خود از کشور های رومانی، ارمنستان و یونان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در دیدار نیمه نهایی شاگردان ملک محمد بویری هم چون دیدار های گذشته این بار نیز موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ تیم گرجستان را شکست دهد و برای دومین سال پیاپی به فینال جام باشگاه های جهان صعود کرد.

تیم کشتی سینا صنعت ایذه که با جوانان خود حریفان خود را به درد سر انداخته بود در دیدار پایانی مقابل تیم پر مهره و ملی پوش قرار گرفت که در پایان نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و بر سکوی دوم قرار گرفت.

گفتنی است در این دیدار پیام بویری که از محبوبیت خاصی نزد مردم ایذه و خوزستان دارد علیرغم این که ۹۰ درصد پارگی رباط صلیبی داشت اما به عشق مردم ایذه با تحمل درد پا به رقابت با ولاسوف قهرمان کشتی جهان گذاشت اما متاسفانه در حالی که یک دقیقه از کشتی خود را پشت سر گذاشت رباط صلیبی داد هر چند می توانست ادامه ندهد و نتیجه را واگذار کرد.

خبر مصدومیت و پارگی رباط صلیبی پیام بویری کاپیتان تیم کشتی سینا صنعت ایذه و دارنده چندین مدال آسیایی و جهانی علیرغم کسب مقام نایب قهرمانی جهان همه را نگران کرد و خیلی از مردم ایذه با تماس تلفنی با خبرنگار اعزامی ما در اصفهان جویایی وضعیت پیام بویری شدند‌.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز