خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر خبر داد:

بازدید از طرح های اشتغال و خودکفایی روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ماهشهر

کد خبر : ۵۷۰۳۲۹

عصر امروز از چند طرح دامداری مددجویان توسط معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد شهرستان ماهشهر بازدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با اشاره به این که یکی از اساسی ترین فعالیت های کمیته امداد به منظور پایدار سازی طرح های اشتغال نظارت و بازدید های مستمر از این طرح ها است، گفت: عصر امروز ستوده معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته شهرستان ماهشهر از چند طرح دامداری روستایی بازدید و در جریان روند توسعه و پایداری طرح ها قرار گرفت.

کُرد در ادامه افزود علاوه بر بازدید های مستمر توسط بازرس واحد خودکفایی بازدید هایی جهت ترغیب و تشویق مددجویان و صاحبان طرح ها توسط معاونت حمایت و مدیریت صورت می گیرد.

وی در ادامه نظارت بر طرح های اشتغاا را مهم ترین فرایند توانمند سازی خانواده های تحت حمایت دانست و گفت: خودکفایی و نظارت بر طرح های اجرا شده از جمله فعالیت های مهم کمیته امداد در خوداتکایی خانواده های تحت حمایت است.

کُرد با بیان این که نظارت بر طرح های اشتغال شامل تمامی فرایند قبل، حین و بعد از اجرای طرح است، افزود: نظارت، مشاوره و ارائه راهنمایی های فنی و تخصصی به مددجویان باعث فراهم شدن زمینه توانمند سازی اقتصادی و کارآفرین شدن آن ها شده است.

کُرد در پایان گفت: تحقق توانمند سازی خانواده های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی ارائه آموزش های فنی و حرفه ایی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی انجام و هر ساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز