خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان اعلام کرد؛

اعتبار سال آینده مصوبات دولت در استان به خوبی پیش بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۶۳

استاندار خوزستان گفت: با وجود کاهش 50 درصدی وجوه بخش عمرانی در لایحه بودجه سال 97 بودجه سال آینده مصوبات هیات دولت برای خوزستان کاهش چندانی نداشته و به خوبی تامین شده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی مصوبات هیات دولت در استانداری، اظهار کرد: این جلسات به صورت مستمر و ماهانه به منظور سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات هیات دولت برگزار شده و تاکنون نتایج خوبی را به دنبال داشته است.

وی افزود: بحث آب و فاضلاب، احیای کارون ،وضعیت برق، رسیدگی به کانون‌ های ریزگرد و فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری از جمله مصوبات مهم دولت بوده که در هشت ماه گذشته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

ستاندار خوزستان ادامه داد: خوشبختانه در روز های گذشته رئیس جمهوری دستور اقدام فوری برای تامین آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری را صادر کرده و امید است که این طرح نیز به زودی به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت کار در حوزه های مختلف خوب بوده اما دراین میان اختلافات نظرهایی بین دستگاه‌ های مختلف وجود دارد که در این جلسات سعی داریم ، این اختلافات را برطرف ساخته و به پروژه ها سرعت بیشتری ببخشیم.

شریعتی تصریح کرد: اگر چه روند کار متناسب با حجم مصوبات نیست اما تاکنون از اقدامات صورت گرفته رضایت داشته و به دنبال اجرای راهکار های مناسب برای سرعت بخشیدن به این مصوبات هستیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اعتبار مصوبه 230 هزار میلیارد ریالی هیات دولت در حوزه های مختلف شامل آب و فاضلاب استان، احیای رودخانه کارون ،وضعیت برق استان، رسیدگی به کانون‌ های ریزگرد و فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری برای سال آینده نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز