خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه خوزستان اعلام کرد:

تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ سواری علت تصادف مرگبار اتوبوس دانش آموزان کرجی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۲۶

رئیس پلیس راه استان ازمشخص شدن علت تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان کرجی در سوسنگرد خبر داد و گفت: پس از بررسی کارشناسان پلیس تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ راننده تویوتا هایلوکس علت اصلی تصادف اعلام شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از خوزستان، سرهنگ"رضا دولتشاهی" با اشاره به کشته و  زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان استان البرز در سانحه رانندگی، افزود : برابر اعلام کارشناس پلیس راه،  علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی تویوتا هایلوکس ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار در پایان به همه رانندگان توصیه کرد که در هنگام رانندگی در محور های مواصلاتی سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از هرگونه سرعت و سبقت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خودداری و هم چنین در مواقع خستگی و خواب آلودگی استراحت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

گفتنی است، در اثر برخورد اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر استان البرز با خودروی وانت تویوتا هایلوکس که در ساعت 17:30 دقیقه روز گذشته در محور کمربندی "سوسنگرد " اتفاق افتاد، 4 کشته و 36 مجروح بر جای گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز