خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین نشست کار گروه اخلاق عمومی شورای فرهنگ عمومی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۰۲

کار گروه اخلاق عمومی شورای فرهنگ عمومی خوزستان دومین نشست خود را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دومین نشست کارگروه اخلاق عمومی شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور پروانه ولوی مسئول کارگروه اخلاق عمومی، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و سایر اعضای کارگروه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

 محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به وظایف کارگروه اخلاق عمومی، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ های اعضای شورای فرهنگ عمومی استان بالا بردن سطح عملکرد کارگروه اخلاق و دادن جایگاه مناسب و فعال به این کارگروه در بررسی مسائل فرهنگی و اتخاذ تدابیر لازم در راستای اعتلای فرهنگ عمومی جامعه است.

جوروند افزود: در دو نشست اول به مسائل عام و موضوعات کلی پرداخته شد و در نشست‌ های آینده طرح‌ های ارائه شده از سوی اعضا بررسی می‌شود. حاصل این بررسی‌ ها تدوین برنامه‌ ای فرهنگی است که به صحن علنی شورای فرهنگ عمومی تقدیم می‌شود تا تصمیم گیری‌ های نهایی در خصوص آن صورت گیرد.

پروانه ولوی رئیس کارگروه اخلاق عمومی ضمن ارائه تعریفی از مفهوم کارگروه اخلاق عمومی و بررسی ابعاد آن گفت: هدف از تشکیل این کارگروه بررسی مسائل اخلاقی و آسیب‌ های رفتاری در جامعه و ارائه راهکار های اجرایی مناسب جهت رو به‌ رو شدن با ناهنجاری‌ ها و آسیب‌ های اخلاقی و اعتلای جایگاه اخلاق در جامعه است.

نماینده استاندار در حقوق شهروندی افزود: دسته‌ بندی کردن اولویت ها بر اساس میزان اهمیت و سپس بررسی آن ها با نگاهی تخصصی و عمیق از اهداف دیگر این کارگروه است.

در این نشست موضوعاتی هم چون: بی‌اخلاقی در جامعه و عوامل شکل‌ گیری این پدیده در میان اقشار آسیب پذیر، ایجاد هم‌ گرایی بین دستگاه‌ های متولی فرهنگ، ترویج فرهنگ اخلاق‌مداری در جامعه، نقش آموزش در تقویت اخلاق‌گرایی، تحکیم بنیان خانواده و ارتقای جایگاه زن در جامعه، اعتیاد و تاثیر آن بر رفتار فردی، فضای مجازی و .. بررسی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز