خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

کشف انواع ادویه جات خارجی قاچاق در بهبهان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۶۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: در اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده و هم چنین در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی بهبهان با همکاری ماموران پاسگاه پل زهره حین گشت زنی و کنترل محور های مواصلاتی در جاده زیدون به امیدیه به یک دستگاه خودرو کامیون مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 6 تن ادویه خارجی، 2 تن دارچین خارجی، 30 کیلوگرم فلفل خارجی و 60 کیلوگرم چای خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به این که در این رابطه ضمن توقیف کامیون مذکور 2 متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از اینرو تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز