خبرگزاری کار ایران

راه یافتن 8 اثر به مرحله پایانی در نخستین جشنواره استانی استند آپ‌ کمدی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۷۰

پس از بازبینی بیش از ۴۵ اثر شرکت کننده در نخستین جشنواره استانی استند آپ‌ کمدی خوزستان ۸ اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن اعلام این خبر افزود: مراد کیان پور از مسجد سلیمان، ابوذر صادقی از اندیمشک، رضا قبیتی نسب از دزفول، اشکان گله‌ملکی از شوشتر، امیر میراب نژاد از شوشتر، مهشید باران‌پور، زینب بلدی از اندیکا و مرضیه چراغی از اهواز به مرحله پایانی راه یافتند.

 رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شوشتر  اعلام کرد: هم زمان با برگزاری هفته فرهنگی هنری  افتتاحیه جشنواره استانی استند آپ‌ کمدی خوزستان شنبه  ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شود و در این برنامه ٨ اثر به صورت زنده اجرا و مورد بررسی هیئت داوران  قرار می‌گیرند. پس از اتمام اجراها سه اثر برگزیده جشنواره معرفی می‌شوند که در اختتامیه با اهدا لوح، جوایز نقدی و تندیس جشنواره از برگزیدگان تجلیل شود.

بهرامی افزود: داوران مرحله نخست این جشنواره احمد نجوایی، خلیل ضرغام‌پور و حسین نجف زاده و ٢ داور دیگر از بیرون شهرستان اضافه خواهندشد تا ارزیابی آثار با دقت بیشتر انجام شود.

دبیر جشنواره استند آپ کمدی خوزستان یاد آور شد: سعی می شود در آیین گشایش و آیین پایانی این جشنواره سعی می‌شود یکی از چهره‌ های برتر کمدی کشور دعوت شود.

گفتنی است، آیین گشایش نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی خوزستان در دو نوبت صبح و عصر  در دو تالار مهرو ماه و آیین پایانی آن در تالار فرهنگ شوشتر برگزار خواهد شد.‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز