خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد:

باشگاه‌ ها باید به مکان‌ های مورد اطمینان خانواده‌ ها تبدیل شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۴۲

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: تمام تلاش‌ مان ارتقا سطح آگاهی باشگاه‌‌ داران و ورزشکاران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون ماده 5، اظهارکرد: این جلسات تا کنون به صورت منظم برگزار شده است که خروجی آن صدور 111 فقره پروانه تاسیس و راه‌ اندازی باشگاه‌ های ورزشی، 120 فقره پروانه تمدید، 800 مورد بازرسی از باشگاه‌ های ورزشی، 70 مورد ابلاغ اخطار توسط بازرسین، پنج مورد برخورد منجر به پلمب و 10 مورد دیگر پلمب باشگاه‌ ها که در دستور کار قرار دارد، بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این پلمب‌ ها معمولا به دلیل عدم رعایت قوانین و دستور العمل‌ ها، فعالیت باشگاه‌ های فاقد بیمه ورزشکاران، عرضه مواد نیروزا و از این قبیل بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌ که باشگاه‌ های ورزشی باید به مکان‌ های مورد اطمینان خانواده‌ ها جهت انجام صرفا ورزش تبدیل شوند، گفت: تمام تلاش‌ مان را بر علمی کردن فعالیت‌ های ورزشی در باشگاه‌ ها و الگوی صحیح و سالم ورزش به منظور دست یابی به جامعه و جوانان سالم،‌ پویا و شاداب با هدف ارتقا سطح آگاهی باشگاه‌‌ داران و هم چنین ورزشکاران در حوزه علم و تغذیه، فیزیولوژی، حرکت‌ شناسی و علوم تربیت بدنی و ورزش متمرکز کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: هدف اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز ایجاد بستر مناسب برای حضور بخش خصوصی کارآمد و توانمند در ورزش جهت نقش‌  آفرینی در ارتقا سطح سلامت جامعه، کاهش هزینه‌ های درمان و توسعه فرهنگ ورزش است.

حیدری با اشاره به برگزاری نمایشگاه ورزش در اهواز، گفت: همزمان با نمایشگاه ورزش، همایش هم‌ اندیشی و چالش‌ ها و فرصت‌ های فراروی بخش خصوصی در ورزش را با حضور باشگاه‌ داران استان، 28 دی‌ماه در اهواز خواهیم داشت. در حال حاضر نزدیک به 1200 باشگاه ورزشی در بخش خصوصی داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز