خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد:

خواسته ما استخدام جوانان بومی در صنایع استان خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۰۹

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان این که انتظار به حق ما در استان استخدام جوانان خوزستانی است، گفت: در طول 40 سال گذشته شاهد آن هستیم که نیرو های بومی به استخدام شرکت های مستقر در خوزستان در نمی آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری در جلسه شورای اداری خوزستان با حضور معاون اول رییس جمهوری در اهواز افزود: به طور نمونه شرکت توسعه نیشکر زمین های کشاورزی را از مردم گرفته و قول استخدام آن ها را داد اما به آن عمل نکرد.

وی با بیان این که افراد دیگری از سایر استان ها به استخدام این شرکت درآمدند گفت: هم اکنون حدود 400 هزار نفر حاشیه نشین در اهواز وجود دارد که بیشتر آن ها کشاورزانی بودند که زمین های خود را به شرکت توسعه نیشکر فروختند.

وی با انتقاد از آمار بالای بیکاری در خوزستان اظهار کرد: در شهر های نفت خیز خوزستان نیز اولویت استخدام با نیرو های غیر بومی بوده که سبب بیکاری جوانان خوزستان شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان یاد آور شد: افرادی مانند فرقه وهابیت و رژیم عربستان در آن سوی مرز ها از بیکاری جوانان خوزستانی سوء استفاده می کنند.

وی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد است از طریق وهابیت ضربه بزند و امکانات آن ها وسیع است و این هوشیاری مسئولان را می طلبد.

وی در ادامه اظهارکرد: استخدامی نفت را به گونه ای برنامه ریزی کردند که یک نفر از خوزستان استخدام نشوند.

وی در خصوص مساله آب خوزستان هم گفت: لازم است در این زمینه نشستی با حضور نمایندگان دولت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان خوزستان برگزار شود.

آیت ا... موسوی جزایری گفت: اعتراضات نمایندگان و ائمه جمعه براساس اطلاعات دقیقی است که متخصصان دولتی به صورت محرمانه گزارش می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز