خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهوری در فرودگاه آبادان:

دولت اهتمام خاصی به خوزستان دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۵۶

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه آبادان گفت: دولت نگاه ویژه و اهتمام خاصی به خوزستان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسحاق جهانگیری امروز دوشنبه 20 آذرماه اظهار کرد: در سفر 2 روزه خود به استان خوزستان ضمن بهره برداری از چند پروژه اقتصادی از جمله طرح فولاد کاوه خرمشهر، فولاد شادگان و کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان و کلنگ زنی شرکت پترو پالایش مسجد سلیمان در صدد هستیم برخی از مشکلات خوزستان را نیز برطرف کنیم.

جهانگیری در سفر 2 روزه خود به استان خوزستان پروژه فولاد کاوه خرمشهر ، و فولاد شادگان را بهره برداری خواهد کرد.

رونمایی از برنامه حذف روادید برای اتباع خارجی به منطقه آزاد اروند در اتاق بازرگانی خرمشهر، بازدید هوایی از طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری در خوزستان، و نشست شورای اداری خوزستان از جمله برنامه های روز نخست معاون اول رییس جمهوری به خوزستان اعلام شده است.

معاون اول رییس جمهوری در دومین روز سفر خود به خوزستان (21 آذر )، با حضور در مسجد سلیمان از گام نخست پروژه آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان بهره برداری، و نیز کار ساخت پروژه پترو پالایش (بختیاری) در مسجد سلیمان با حضور وی آغاز می شود.

شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی در اهواز از دیگر برنامه های دومین روز سفر معاون اول رییس جمهوری به خوزستان است.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، و محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان، معاون اول رییس جمهوری را همراهی می کنند.

این چهارمین سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به خوزستان است.

آخرین سفر ' اسحاق جهانگیری ' معاون اول رییس جمهوری به خوزستان در فروردین امسال بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز