خبرگزاری کار ایران

کشف 2 محموله انواع کالای خانگی قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۷۸

فرمانده انتظامی استان از کشف 2 محموله میلیاردی کالای قاچاق طی 24 ساعت گذشته در اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" اظهار کرد: مأموران پلیس ایست و بازرسی پل زال اندیمشک طی 24 ساعت گذشته با اجرای کار اطلاعاتی دقیق موفق شدند طی 2 عملیات جداگانه 2 محموله قاچاق کالا را شناسایی و 2 تریلر حامل بار قاچاق را متوقف کنند.

وی افزود: مأموران پلیس در عملیات‌های جداگانه با زمین‌گیر کردن 2 محموله قاچاق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اندیمشک موفق به کشف 739 کارتن انواع وسایل خانگی، ظروف سرامیکی و شیشه ای و مقادیری کالای قاچاق دیگر شدند.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری 2 نفر در این باره، گفت: کارشناسان ارزش ریالی هر کدام از این محموله‌ها را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مرجع قانونی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز