خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

کلنگ‌ ۳ پروژه در ایذه با حضور وزیر ورزش به زمین زده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۸۵

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که به زودی تغییرات مثبتی در ورزش ایذه ایجاد می‌شود، گفت: به زودی کلنگ سه پروژه شامل: خانه کشتی، سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی بانوان و خانه جوان در این شهرستان با حضور وزیر ورزش و جوانان به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری با اشاره به افتتاح سالن ورزشی به سازی شده کلدوزخ شهرستان ایذه، اظهار کرد: برای بازسازی این سالن چند منظوره مبلغ 240 میلیون تومان در نظر گرفته شد و در نهایت توانستیم این سالن را که طی چهار سال گذشته از شرایط بسیار بدی برخوردار بود و نوجوانان و جوانان با حضور در آن و طی تمرین دچار آسیب دیدگی می شدند، بازسازی کنیم.

وی بیان کرد: کف پوش این سالن تعویض شد و اکنون این سالن از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است و روز گذشته نیز با حضور نماینده مردم ایذه در مجلس شواری اسلامی به افتتاح رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که شهرستان ایذه در خیلی از رشته های ورزشی قطب است، گفت: طی سفری که به این شهرستان داشتم به هیات های ورزشی نیز سرکشی کردم و باید بگویم با توجه به برنامه های خوبی که برای ورزش ایذه در نظر داریم به زودی شاهد تغییرات مثبتی در این شهرستان خواهیم بود.

وی هم چنین با ابراز ناراحتی نسبت به زیرساخت های ورزشی شهرستان ایذه، عنوان کرد: 10 سال است که از نظر زیرساخت های ورزشی هیچ اتفاقی در این شهرستان نیفتاده است که با یک برنامه ریزی مناسب و با اولویت بندی به زودی کلنگ سه پروژه خانه کشتی، سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی بانوان و خانه جوان در این شهرستان با حضور وزیر ورزش و جوانان در سال جاری به زمین زده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز