خبرگزاری کار ایران

‏حضور فعال شرکت برق منطقه ای خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش اهواز‏

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۰۸۸

شرکت برق منطقه ای خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش که در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز در حال برگزاری است، حضوری فعال و چشمگیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آخرین دستاورد های پژوهشی این شرکت که با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز انجام شده در معرض دید عموم قرار گرفته است و غرفه شرکت برق منطقه ای خوزستان در این نمایشگاه با همکاری روابط عمومی و دفتر تحقیقات و استاندارد ها شرکت دایر شده وکارشناسان این شرکت با حضور در غرفه پاسخگوی سوالات بازدید کنندگان تا پایان نمایشگاه هستند.

نمایشگاه هفته پژوهش با حضور استاندار خوزستان افتتاح و تا تاریخ 12 آذر ماه فعال می باشد.

در آیین افتتاحیه نمایشگاه، استاندار خوزستان با حضور در غرفه شرکت برق منطقه ای خوزستان در جریان آخرین یافته های پژوهشی این شرکت قرار گرفت.

در حاشیه نمایشگاه، شرکت برق منطقه ای خوزستان نحوه شستشوی مقره های سرامیکی و سیلیکونی را برای عموم بازدید کنندگان به نمایش گذاشت که مورد استقبال آن ها و مسئولان حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

گفتنی است، صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعداز ظهر ها از ساعت 16 تا 20 برای بازدید همگان دایر است، در این زمینه از علاقمندان به ویژه پژوهشگران و دانشجویان دعوت می شود از غرفه شرکت برق منطقه ای خوزستان در سالن امام رضا بازدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز