خبرگزاری کار ایران

رئیس صنف پوشاک آبادان تاکید کرد:

ضرورت راه‌ اندازی خط هوایی آبادان-ترکیه برای اصناف

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۲۹

رئیس صنف پوشاک آبادان گفت: راه اندازی خط هوایی بین المللی آبادان-ترکیه برای تجار، مخصوصا رسته های صنف پوشاک، بسیار ضروری و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، کاظم خلف‌نژاد ضمن اشاره به اختصاص 700 میلیون دلار به واردات کالا و کالای همراه مسافر، اظهار کرد: گرچه اعتبار واردات کالا در منطقه آزاد اروند بالغ بر 700 میلیون دلار است که 300 میلیون دلار کالای همراه مسافر است و 400 میلیون دلار به خرید بازاریان و تجار اختصاص داده شده است که مردم ساکن منطقه آزاد اروند انتظار دارند بتواند از تعرفه‌های منطقه آزاد استفاده کنند.

وی با اشاره به امتیازاتی که امید است به صنف پوشاک برای حضور در جشنواره داده شود، افزود: سود فروشندگان پوشاک از طریق افزایش خرید حاصل می شود.

رئیس صنف پوشاک استقبال بازار پوشاک و فروشندگان این اصناف را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: با توجه با استقبال بازاریان و صنف پوشاک از جشنواره خرید انتظار داریم مسیر ورود کالا برای این اصناف فراهم و تسهیل شود.

خلف‌نژاد عنوان کرد: در حال حاضر ترخیص کالا از مرز بازگان بسیار مشکل است و این در حالی است که بیشتر پوشاک از کشور ترکیه وارد می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 870 عضو در صنف پوشاک در رسته‌های مختلف پوشاک، خیاطی، پارچه فروشان، خرازی، عطر و ادکلن فعالیت دارند.

رئیس صنف پوشاک آبادان با اشاره به همکاری و نظارت اصناف بر قیمت گذاری‌ها ابراز کرد: نظارت بر قیمت‌ها از سوی اتحادیه در طول مدت جشنواره انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز