خبرگزاری کار ایران

در قالب موکب حضرت علی اکبر«ع» صورت گرفت؛

اعزام نیروهای امدادی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۲۸

نیروهای داوطلب فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در قالب موکب حضرت علی اکبر، پس از فراغت از پذیرایی از زائران اربعین حسینی، در جبهه ای دیگر، نقش امداد رسان به هم وطنان زلزله زده ی خود را ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، مجموعه ای شامل 20 نفر از اعضای موکب حضرت علی اکبر«ع» منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه تجهیزات لازم جهت امداد رسانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

این مجموعه که نمایندگانی از تمامی شرکتهای منطقه هستند، به مدت یکماه در منطقه ای که سپاه پاسداران تعیین می‌کند مستقر و خدمت رسانی خواهند کرد.

حد فاصل زمانی بین امداد رسانی اولیه به مناطق زلزله زده و امداد رسانی های نوبت دوم (عمرانی) به مردم آنجا، بسیاری از امداد رسانهای اولیه منطقه را ترک می‌کنند و لذا کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای پر کردن این خلا، این زمان را برای اعزام نیروهای امداد رسان خود انتخاب کرده اند.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این کمکها که از سوی شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه انجام شده است، در صورت لزوم تا پایان نیاز مردم آسیب دیده ادامه یافته و با تغییر امدادگران، شرکتهای منطقه همواره داوطلبانی در کرمانشاه آماده ی کار خواهد داشت.

روند فعالیت این نیروهای امدادگر داوطلب متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز