خبرگزاری کار ایران

تشریح عملکرد هفت ماهه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۹۱

مدیر شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خوزستان در تشریح فعالیت های انجام شده در این صندوق، گفت: 5884 فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر 205 میلیارد ریال از ابتدای سال 96 تا پایان مهر ماه به نیازمندان استان خوزستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم شیخی با بیان اینکه یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان است، گفت: این صندوق با هدف تحقق بانک داری اسلامی - ایرانی، ترویج سنت قرض الحسنه و ارائه تسهیلات به خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان جهت توانمند سازی و بهبود وضعیت معیشتی با ایجاد اشتغال راه اندازی شده است و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی و علاوه بر آن  عضو شبکه شتاب بوده و خدماتی نظیر صدور کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، سامانه پیامکی و عملیات ساتنا و پایا را به مشتریان  ارائه می دهد.

شیخی عنوان کرد: تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت در سر فصل  های اشتغال و کارگشایی(مسکن، درمان،  تهیه جهیزیه، تحصیل، بدهی و ... )  به مدد جویان متقاضی و سایر نیازمندان  واجد شرایط پرداخت می شود.

وی به تسهیلات پرداختی سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: حدود هشت هزار و ۷۰۰ فقره وام با مبلغی بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال به مدد جویان و سایر افراد نیازمند در سر فصل های ذکر شده پرداخت گردید.

شیخی با اشاره به میزان سرمایه گذاری خیرین و نیکوکاران عزیز در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اعلام کرد تا پایان مهر ماه امسال بیش از 60  میلیارد ریال توسط خیرین در این صندوق سپرده گذاری شده است و  از مردم نوع دوست استان خواست با سپرده گذاری و افتتاح حساب در این صندوق، کمیته امداد را در ترویج و  نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه و کمک رسانی به نیازمندان واقعی یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز