خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست خبری معاون مرکز ارتباطات مردمی (سامد) بازرسی استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۹۷۴

معاون مرکز ارتباطات مردمی (سامد) بازرسی استانداری خوزستان گفت: طی شش ماهه نخست سال 96 تعداد تماس های مردمی با 111 در مجموع یک هزار و 659 مورد در خواست ثبت شده است که شش درصد افزایش نسبت به گذشته داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمید لویمی با بیان اینکه هدف سامد پایین آمدن حضور مردم  است اظهار کرد: تعداد مراجعات حضوری به سامد از  500 مورد به 458 مورد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: تعداد مکاتبات پستی و مکاتباتی که از طریق استاندار به سامد ارجاع شده است از 6 مورد به 522 مورد افزایش داشته است هم چنین 167 درخواست طی مراسماتی که استاندار و معاونان استاندار حضور پیدا کرده به سامد ارجاعه داده شده است.

لویمی بیان کرد: به طور کلی یک هزار و 606 درخواست در بهار 96 و 2 هزار و 131 درخواست نیز تابستان 96 ثبت شده که نسبت به زمان مشابه 25 درصد افزایش داشته است.

معاون مرکز ارتباطات مردمی (سامد) بازرسی استانداری خوزستان گفت: بیشترین درخواست های مردمی مربوط به درخواست های بانکی است که 489 مورد بوده و شامل درخواست وام با سود کم، وام قرض الحسنه و ... است این مورد 23 درصد فراوانی را تشکیل می دهد.

لویمی درخواست اشتغال را دومین درخواست متقاضیان اعلام کرد و گفت: 367 درخواست اشتغال تاکنون داشته ایم که  17 درصد فراوانی درخواست ها مربوط به حوزه اشتغال است هم چنین درخواست کمک مالی با 271 مورد و درخواست ها  در حوزه درمان و بهداشت با 121 مورد  به ترتیب سومین و چهارمین مورد از بیشترین درخواست های شهروندان است.

وی تصریح کرد: 78مورد درخواست تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گرفتن که در رده پنجم فراوانی درخواست ها قرار دارند و بخشودگی جریمه وام با  50 مورد درخواست بخشودگی ششمین درخواست مردم از سامد است.

معاون مرکز ارتباطات مردمی (سامد) بازرسی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: 65 درخواست احداث و ترمیم راه روستایی و امکانت روستایی،  432 مورد درخواست تبدیل وضعیت شغلی، 40 درخواست بازگشت به کار  و 28 درخواست انتقال محل خدمت از دیگر درخواست های مردمی در تماس با سامد بوده است.

همچنین برقراری مستمری، تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا، آب رسانی و آب آشامیدنی، رسیدگی به فاضلاب شهری، به طور کلی یک درصد کل درخواست ها را تشکیل می دهند.

لویمی یاد آور شد: دستگاهایی که دارای بالاترین پاسخ داده شده به درخواست ها  هستند شامل  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با پاسخ به 257 مورد از  260 مورد درخواست در صدر پاسخ دهندگان به درخواست ها قرار دارد.

وی ادامه داد: به ترتیب اداره کل بهزیستی خوزستان، مدیریت شعب بانک ملت خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیریت شعب بانک صادرات، شرکت توزیع نیروی برق اهواز و استان، شرکت مخابرات خوزستان و اداره کل شهر سازی  از دیگر دستگاه هایی هستند که پاسخ گوی درخواست های مردمی بوده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز