خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار خوزستان در گرامیداشت یوم الله 13 آبان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۹۱

استاندار خوزستان با صدور پیامی یوم الله 13آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام غلامرضا شریعتی به شرح زیر است:

13 آبان یادآورِ سه اتفاق مهم در تاریخ پرحماسه جمهوری اسلامی ایران شد.

بدون شک این رویدادها در این روز نشان می دهد که استکبار جهانی که دشمنی عمیقی با ایران دارد و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به مردم ایران کوتاه نخواهد آمد.

تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام ( ره )، تبعید حضرت امام خمینی ( ره ) به ترکیه بدلیل نطق تاریخی و بیادماندنی ایشان درباره قانون کاپیتو لاسیون و به شهادت رسیدن تعداد از دانش آموزان عزیز بدلیل تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی که باعث شد تعدادی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل شوند.

این سه رویداد که در تاریخ جمهوری اسلامی به  روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است می تواند ترسیم کننده حقانیت نظام جمهوری اسلامی در برابر جهانخواران باشد.

اینجانب این روز عزیز و شریف را به کلیه دانش آموزان دانشجویان ومردم فهیم استان خوزستان تبریک عرض می کنم و با حضور پرشور وحماسی خود در راهپیمایی 13 آبان ثابت خواهیم کرد که همیشه به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پایبند هستیم و به استکبار جهانی و در راس آن آمریکا نشان خواهیم داد تحریم ها و دشمنی با مردم ایران ، به جزء تنفر و انزجار چیزی دیگر در پی ندارد. برای کلیه مردم انقلابی استان خوزستان آرزوی توفیق و مسئلت از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز