خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در دیدار با نوربخش:

تأمین اجتماعی متناسب با درآمدی که از جنوب خوزستان کسب می کند خدمات نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۰۷

نماینده مردم شهرستان های ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات نامطلوب در این حوزه انتقاد نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در دیدار با نوربخش گفت: حوزه انتخابیه اینجانب تامین کننده بخش عمده‌ای از درآمدهای سازمان تامین اجتماعی به دلیل وجود صنایع متعدد پتروشیمی، نفت، گاز و بنادر می باشد.  این در حالیست که وضعیت امکانات خدمات بهداشت و درمان که در تعهد این سازمان می باشد هم به لحاظ فضاهای درمانی و هم به لحاظ امکانات،  تجهیزات و دستگاههای آزمایشگاهی و تخصص های پزشکی در شرایط بسیار نامناسبی قرار داریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این نشست بر لزوم توجه به تامین امکانات مورد نیاز مراکز درمانی موجود و همچنین توسعه اماکن درمانی تاکید و بیان داشت:  باید در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی جوانب انصاف را در نظر داشته باشیم اگر در منطقه ما به علت تحت پوشش بودن تعداد کثیری از شهروندان درآمدهای تامین اجتماعی زیاد است، باید متناسب با آن امکانات تامین کننده سلامت مردم منطقه نیز فراهم شود.

گلمرادی در پایان این نشست، دستور کتبی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را جهت پیگیری مسائل و مشکلات منطقه توسط کارشناسان این سازمان اخذ نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز