خبرگزاری کار ایران

توصیه پلیس به زائران مبنی بر پارک خودرو در پارکینگ های مجاز

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۳۴

رئیس کمیته امنیتی وانتظامی ستاد مرکزی اربعین ، گفت: زائران در صورت رانندگی به سمت شهرهای مرزی، ضمن رعایت قوانین و مقررات و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کرده و خودروی خود را حتما در پارکینگ های مجاز پارک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محسن فتحی زاده" با اشاره به افزایش جمعیت تردد زائران در مرز شلمچه، اظهار داشت: همکارانم در مجموعه فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان بایستی آمادگی لازم برای پذیرایی از زواری که در آینده به این مرز می رسند را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امکان صدور ویزا و گذرنامه در شهرهای مرزی وجود ندارد، افزود: زائران قبل از سفر این مدارک را آماده کنند که در مرزها دچار مشکل نشوند.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین افزود: زائران در صورت رانندگی به سمت شهرهای مرزی، ضمن رعایت قوانین و مقررات و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کرده و خودروی خود را حتما در پارکینگ های مجاز پارک کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: مشکل در مرز خسروی وجود ندارد و از جانب کشورمان، آماده سازی لازم انجام شده است؛ منتظر اعلام آمادگی از سوی طرف عراقی هستیم تا عبور زائران از مرز را آغاز کنیم.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه مسیر ها روان است ومشکل ترافیکی خاصی نداریم، تاکید کرد: شهروندان گرامی بدون داشتن پاسپورت،گذرنامه و روادید معتبر امکان عبور از مرز را ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز