خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان:

فرهنگ استفاده از فضای مجازی در کشور ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۰۹۴

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: فرهنگ استفاده از فضای مجازی در کشور ضعیف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در نشست کارگروه تخصصی پیشگیری از جرائم اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی، اظهار کرد: خانواده‌ها از ورود فرزندانشان به فضای مجازی هراس دارند. این در حالی است که امروز ارتباط اولیا و مربیان در همین فضا راحت‌تر شده است.

وی ادامه داد: فضای مجازی مانند هر تکنولوژی دیگر به رغم مزیت‌هایی که دارد، می‌تواند زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی و جرائم متعدد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آن دریای بی‌پایانی است که سازندگان آن نیز قادر به کنترلش نیستند. بهترین کار در این مسیر، ابتدا فرهنگ‌سازی و سپس نظارت بر محتوای کانال‌ها و برخورد با افرادی است که قصد سوءاستفاده از این فضا و کاربران را دارند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان به واسطه موقعیت جغرافیایی که دارد، همواره مورد طمع دشمنان بوده و در معرض انواع توطئه‌ها قرار دارد. لکن به لطف الهی و با همت مردم شریف این استان و حضور دستگاه‌های امنیتی نظامی و انتظامی و اشراف دستگاه قضایی استان همواره بر توطئه‌های دشمنان پیروز بوده‌ایم.

وی در پایان تأکید کرد: باید در خصوص فضای مجازی تدابیر ویژه‌ای داشته باشیم تا از ضرر آن کمتر آسیب ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز