خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

تساوی فولاد خوزستان و سایپا

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۶۲

دو تیم فولاد خوزستان و سایپای از هفته ی دهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این دیدار که از ساعت 18 امروز پنجشنبه 27 مهرماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار گردید، با اعتراضات شدید علی دایی سرمربی سایپا به تصمیمات تیم داوری همراه بود.

در دقیقه ٣٨ بازی، سید رضا مهدوی داور این دیدار، تکل ایوب والی روی پای محمد عباس زاده را خطای پنالتی اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید ایوب والی و دیگر بازیکنان فولاد روبرو شد. داور پس از این تصمیم به سمت کمک خود رفت و با مشورت با او تصمیمش را برگرداند تا اینبار علی دایی و بازیکنانش به تصمیم داور اعتراض کنند.

نیمه ی اول این بازی با نتیجه ی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه ی دوم، هر دو تیم حملات پراکنده ای را روی دروازه های یکدیگر داشتند تا اینکه تیم فولاد موفق شد توسط فرشاد جانفزا در دقیقه ی 60 روی توپ ربایی و پاس زیبای ناصری از سمت راست، گل فولاد را بثمر برساند.

تیم سایپا پس از این گل حملات گسترده ای را روی دروازه فولاد پی ریزی نمود که در دقیقه 70، با برخورد توپ در محوطه جریمه فولاد به دست احمد عبدالله زاده، داور نقطه ی پنالتی را نشان داد.

اعتراض بازیکنان فولاد به این تصمیم، اخراج پیمان شیرزادی را به همراه داشت، تا فولاد از دقیقه 70، ده نفره این بازی را ادامه دهد.

محمد عباس زاده در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی گل مساوی سایپا را به نام خود ثبت نمود، تا این دیدار جنجالی به نتیجه ی یک بر یک با تساوی به پایان برسد.

میلاد بدرقه(48) از فولاد و امید خالدی(3+90) از سایپا در این دیدار کارت زرد دریافت نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز