خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در اداره پست دزفول؛

نامه رسانان اداره پست دزفول مورد تجلیل قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۸۶۵

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع صمیمی کارکنان اداره پست شهرستان ضمن تبریک روز جهانی و هفته پست از کلیه قسمت های اداره بازدید و در ادامه این دیدار از زحمات شبانه روزی نامه رسانان این اداره تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس پاپی زاده در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه موزعین پیشانی و سفیران شرکت ملی پست هستند و اصلی ترین و مهم ترین فعالیت پست را عهده دار هستند.

وی گفت: نامه رسانان در سخت ترین شرایط آب و هوا در حال انجام امور محوله خود هستند و بدون چشم داشتی در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان تلاش می نمایند و ما مسئولین باید قدردان زحمات این قشر زحمت کش باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با توجه به مشکلات موزعین افزود: با تلاش نمایندگان مجلس و پیگیری مدیرعامل شرکت ملی پست خوشبختانه طرح زیان آور بودن این شغل در کمیسیون مربوطه در مجلس مطرح و مشمول سختی کارقرار گرفته است و به زودی موزعین شاهد خبرهای خوبی در این باره خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی پست خوزستان در پایان مراسم رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از موزعین اداره پست دزفول تجلیل و تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز