خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» ماهشهر خبر داد:

همکاری ۱۳۰ آموزش و پرورشی ماهشهر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۷۳

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر گفت: ۱۳۰ شاغل در آموزش و پرورش در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد این شهرستان همکاری می کنند.

به گزارش خوزستان، قیصر کُرد گفت: ۳۰۵۲حامی حمایت ۸۶۱ فرزند و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهر را به عهده دارند.

کُرد در ادمه افزود: از این تعداد، ۱۳۰ حامی شاغل در آموزش و پرورش و از فرهنگیان نوع دوست و پرتلاش هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند افزود: کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود .

کُرد در ادمه گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی این کودکان از محل مبالغ واریزی حامیان برطرف می شود.

وی در ادامه گفت: خیران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه برای تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک های درمانی و فرهنگیان ایتام و فرزندان خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

وی در ادامه به اهداف اجرای طرح اکرام اشاره و مطرح کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده های نیازمند از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

کُرد یادآور شد: خیران جهت عضویت و کمک به ایتام و خانواده های نیازمند مشمول طرح محسنین می توانند به کمیته امداد شهرستان ماهشهر مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز