خبرگزاری کار ایران

کیامرث حاجی‌زاده تاکید کرد:

انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیل پیش از آغاز فصل بارندگی

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۱۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بر انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیل پیش از آغاز فصل بارندگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی‌زاده در جلسه "بررسی وضعیت ترمیم و بازسازی راه‌ها، جاده‌ها و سیل بندهای خسارت‌دیده از سیل شهرستان‌های شوش(شاوور) و شوشتر(شعیبیه)" که(دوشنبه 24 مهرماه) در سالن جلسات اداره‌کل بحران استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: سال گذشته برای اولین بار در تاریخ برنامه بودجه استان با پی پیگیری استاندار و اداره کل بحران استانداری اعتبارات زیرساختی از محل ماده 12 (اعتبارات مدیریت بحران کشور) برای خوزستان تنفیذ شد.

وی افزود: عمده این اعتبارات در پروژه های زیر ساختی هزینه می‌شود و مجریان آن دستگاهایی از جمله بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: 90 درصد اعتبارات شرکت‌های آب و فاضلاب از اداره کل بحران کشور تامین می‌شود که همان اعتبارات زیرساختی ماده 12 است.

حاجی‌زاده بر استفاده از این فرصت تاکید کرد و گفت: این اعتبارات فرصتی است که با توجه به نزدیکی به فصل بارندگی ضرورت دارد اقدامات پیش‌پیرانه سریعا انجام شود.

در این جلسه مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها ماشین‌آلات لازم برای احداث جاده سیل بند در شهرستان‌های شوش و شوشتر را در اختیار قرار دهند و فرمانداری و بخشداری‌های این دو شهرستان همکاری و نظارت بر اجرای پروژه داشته باشند.

همچنین کارشناسان مربوطه اداره کل بحران هفته‌ای یک‌بار بر فرایند کار نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز