خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی:

استان خوزستان می‌تواند معین اقتصادی سایر استان‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۰۲

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: ظرفیت استان خوزستان از نظر اقتصادی بسیار بالاست و این استان می‌تواند معین استان‌های دیگر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در نشست کارگروه تخصصی صیانت قضایی از تولید، صنعت و اشتغال که با حضور اعضای این کارگروه تشکیل شد، اظهارکرد: باید هرچه در توان داریم به کار ببریم تا منویات رهبر انقلاب و اهداف ترسیم‌شده در برنامه اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با اقدامات خوبی که تاکنون از سوی دستگاه‌های عضو این کارگروه صورت گرفته و اجرای مصوبات این نشست، بتوانیم پرونده‌های اقتصادی را رسیدگی و برای رفع مشکلات آنان، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: حرکت چرخ تولید در استان خوزستان نباید کند شود و دادگستری خوزستان این آمادگی را دارد که این موضوع را به سرانجام برساند. دعوت از قضات رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی و برگزاری جلسات مشترک با نیروی انتظامی به‌منظور برقراری امنیت لازم برای سرمایه‌گزاران از برنامه‌های آتی این کارگروه است که امیدواریم با اجرای آن گام بلندی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در استان برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز