خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندر هندیجان:

تغییرات محسوسی در هندیجان خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۶۰

رئیس شورای شهر هندیجان گفت: فعالیت‌های محسوسی در زمینه ی عمرانی و زیباسازی در سطح شهر برای مردم هندیجان در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، عبدالنبی گشتیل در جلسه شورای اداری که روز گذشته به مناسبت معارفه شهردار جدید هندیجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: فرصتی که برای شورای پنجم پیش آمده تا مقابل خداوند و مردم عزیز روسفید شویم.

وی افزود: انتخاب شهردار مهم‌ترین بخش شورای شهرها است، بنابراین ما در شورای پنجم هندیجان با ساعت‌های طولانی و بررسی گزینه‌های مختلف به یک گزینه مناسب رسیدیم و الحمدالله امروز مراسم معارفه وی برگزارشده است.

رئیس شورای شهر هندیجان بیان کرد: ما در این فرصت‌های کوتاه باید بیشترین راندمان را داشته تا بتوانیم در جهت رفع موانع شهرمان موفق باشیم.

وی گفت: بنده مطمئنم در این ایام، تغییرات محسوسی در سطح شهر ایجاد خواهد شد، مردم هندیجان باید عملکردهای خدمت گزاران خود را با چشم دیده و لمس کنند. جوانان ما شایسته بهترین خدمات شهری هستند.

گشتیل عنوان کرد: از روح‌الله درخشان سرپرست جوان شهرداری هندیجان که در این مدت به‌عنوان سرپرست توانست تغییرات محسوس و فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهد تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز